slowdivejocke

fredag, september 01, 2006

West Ham United


I år kan det vara dags... I år blir det inget Mittens rike för West Ham. För nu har man gjort två kanonvärvningar från Argentina; Carlos Tevez och Javier Mascherano. Åh, vilket härligt underdogläge klubben har nu! Man har värvat smart och förhållandevis billigt, och spelar man sina kort rätt nu kan det här bli den bästa säsongen sedan 1985/86. That season takes me back... Frank McAvennie och Tony Cottee på topp - mina två favoritspelare, ever. Den gången blev det en tredjeplats. Vågar man hoppas på något liknande i år? Eller ännu mer? I know one thing for sure: The Hammers ain´t gonna be hammered this season!

5 Comments:

  • At september 02, 2006 2:59 em, Blogger nahoJ said…

    Av outgrundlig anledning äger jag en kaffemugg med West Ham United. Av lika outgrundlig anledning använder jag den regelbundet till mitt morgonkaffe.

    Forca Liverpool FC
    "You never walk alone"

     
  • At september 04, 2006 11:52 fm, Blogger Visbollen said…

    Vänta bara till Nottingham har hämtat formen igen :P Kommer förmodligen ta tid innan de är samma form som i fornstora dagar men va fan de är på gång :)

    (jag länkar dig på min blogg om det är ok)

     
  • At september 04, 2006 4:32 em, Anonymous Anonym said…

    Att Tevez går till West Ham kan va bland de skummaste övergångarna på bra länge. Iofs så är ju kontraktet bara på ett år, så man kan undra vad han lyfter i lön. För övrigt så måste jag tillägga att det känns skönt att äntligen blivit av med glädjeflickan "Cashley" Cole. En sån sopa är inte värd att bära den finaste av klubbtröjor.

     
  • At september 05, 2006 11:55 fm, Blogger Joakim Sandström said…

    Länka på bara, Johan.

     
  • At september 07, 2006 7:43 em, Blogger johan said…

    Tevez alltså, vilken värvning!

     

Skicka en kommentar

<< Home